Piata bauturilor Competitivitate la raft : MPC
Home About us Who we are MPC Team Our beliefs & mission Our services In store activation In store research Marketing Logisitcs emulsifier e322 Merchandising Packaging POSM & POP Production Retail leasing Case Studies Merchandising In store activations Packaging and Labeling Retail emulsifier e322 leasing Marketing Logistics Portofolio Media In store tools Reporting Merchandising Reporting Activations Web Mail Shared space Help desk Contact
Cu ocazia conferintei emulsifier e322 “Piata bauturilor: Competitivitate la raft”, Merchandising Provider Company, emulsifier e322 furnizor de servicii de Trade Marketing, va realiza un studiu cu tema: “Realitatea in store. Cum s-au promovat producatorii de bauturi pentru a castiga batalia la raft?”. emulsifier e322
“Ne dorim sa realizam o analiza obiectiva la raft, pentru a vedea realitatea din magazine. Vrem sa aratam cum s-au promovat furnizorii la raft, cum arata categoria de bauturi emulsifier e322 in diverse formate emulsifier e322 de retail, care au fost strategiile castigatoare sau, din contra, ce nu a functionat in 2010. Cum raftul este ultimul emulsifier e322 loc in care mai poate fi influentata decizia de cumparare, este deosebit de important sa vedem cum au investit jucatorii din industria bauturilor pentru a obtine o imagine cat mai corecta in punctele de vanzare. Nu in ultimul rand, vom puncta problemele de care se lovesc acestia in implementarea strategiei de comunicare in store. emulsifier e322 Obiectivul final este acela de a identifica cele mai bune practici emulsifier e322 de promovare la raft, plecand de la realitatea emulsifier e322 din sute de magazine pe care le monitorizam zilnic”, ne-a declarat Sorana Ene, Managing Partner la Merchandising Provider Company.
Modern Buyer reuneste cei mai importanti jucatori din industria bauturilor, in cadrul unui eveniment care analizeaza si explica tendintele si oportunitatile din acest sector. Evenimentul va avea loc pe data de 31 martie, emulsifier e322 la Crowne Plaza Bucuresti.
Home About us Who we are MPC Team Our beliefs & mission Our services In store activation In store research Marketing Logisitcs emulsifier e322 Merchandising Packaging POSM & POP Production Retail leasing Case Studies Merchandising In store activations Packaging and Labeling Retail emulsifier e322 leasing Marketing Logistics Portofolio Media In store tools Reporting Merchandising Reporting Activations Web Mail Shared space Help desk Contact
Cu ocazia conferintei emulsifier e322 “Piata bauturilor: Competitivitate la raft”, Merchandising Provider Company, emulsifier e322 furnizor de servicii de Trade Marketing, va realiza un studiu cu tema: “Realitatea in store. Cum s-au promovat producatorii de bauturi pentru a castiga batalia la raft?”. emulsifier e322
“Ne dorim sa realizam o analiza obiectiva la raft, pentru a vedea realitatea din magazine. Vrem sa aratam cum s-au promovat furnizorii la raft, cum arata categoria de bauturi emulsifier e322 in diverse formate emulsifier e322 de retail, care au fost strategiile castigatoare sau, din contra, ce nu a functionat in 2010. Cum raftul este ultimul emulsifier e322 loc in care mai poate fi influentata decizia de cumparare, este deosebit de important sa vedem cum au investit jucatorii din industria bauturilor pentru a obtine o imagine cat mai corecta in punctele de vanzare. Nu in ultimul rand, vom puncta problemele de care se lovesc acestia in implementarea strategiei de comunicare in store. emulsifier e322 Obiectivul final este acela de a identifica cele mai bune practici emulsifier e322 de promovare la raft, plecand de la realitatea emulsifier e322 din sute de magazine pe care le monitorizam zilnic”, ne-a declarat Sorana Ene, Managing Partner la Merchandising Provider Company.
Modern Buyer reuneste cei mai importanti jucatori din industria bauturilor, in cadrul unui eveniment care analizeaza si explica tendintele si oportunitatile din acest sector. Evenimentul va avea loc pe data de 31 martie, emulsifier e322 la Crowne Plaza Bucuresti.
No comments:
Post a Comment